středa 31. ledna 2018

Tančí s vlky

Kdo zná Anču, ten dobře ví, jak moc má ráda vlky a vždy jí tedy potěší věci s touto tématikou. I proto, když jsme s mamkou objevily tuto vlčí látku (teda spíše mamka objevila), tak  bylo jasné, že ji musíme koupit.

Jelikož je to úplet, hned mě napadlo, že by z toho mohla být pěkná čepice a nákrčník. Úplet sám o sobě však nebyl moc teplý, takže jsem k tomu přikoupila ještě fleece. Kromě čepice jsem podšila i nákrčník a díky tomu je obojí i pěkně začištěné.
Rozhodnutí o koupi látky bylo dost spontánní a na rychlo, takže jsem příliš nepřemýšlela o tom, kolik látky koupím. Trochu jsem se pak obávala, že to úplně nevyjde podle mých představ, ale nakonec se povedlo. Nákrčník nakonec vyšel tak dlouhý, že si ho Anča může omotat kolem hlavy 3x a díky tomu jí pod něj téměř nefouká.
Čepici jsem zvolila stříhu „homeless“, protože jsem si jednak tento střih chtěla vždy vyzkoušet a líbí se mi. Navíc si teď Anča pochvaluje, že se jí do čepice vejde celý drdol jejích dlouhých vlasů.
PS: Děkuji Anče, že mi takto parádně zapózovala.☺

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu ráda za každý komentář a hodnocení :)