čtvrtek 21. prosince 2017

Od prababičky

Myslím si, že už na první pohled tato sukně evokuje svým střihem módu kolem poloviny minulého století. Z jaké doby přesně sukně je, to nevím, ale myslím si, že to původně ani sukně nebyla, ale byly to šaty.
Dostala jsem ji od babičky, která ji podle mě vytáhla ze skříně po prababičce. Sukně však byla bez zipu a bez pasového límce. Docela dlouho ležela na hromadě věcí, které čekají na opravu, přešití, došití apod. Letos na podzim jsem ji ale z hromady vytáhla, všila do pasového límce, přidala zip a byla připravená na nošení. 
Nejprve jsem si myslela, že zip patří dozadu, ale nakonec jsem zjistila, že asi spíše na bok. A právě ze zpracování rozparku na zip usuzuji, že to byly původně šaty. Barva je hodně tmavě modrá a pasový límec sice černý (použila jsem zbytek šifonu), ale myslím, že to vůbec nevadí.
S Martinem rádi tančíme a už před pár lety jsme absolvovali nějaké taneční kurzy u Vavrušky (myslím Pokračovací a rychlokurz mezi Pokračovačkami a Speciálkami) a od té doby jsme si stále říkali (a na plesech obzvlášť), že zase musíme začít do tanečních chodit. Proto jsme měli radost, když nám naši k narozeninám dali právě taneční (tentokrát Pokračovací kurz II.).
Jedním odchozeným kurzem to ale zatím neskončilo. Začali jsme chodit v pátek nebo v sobotu do tančíren, protože jsme zjistili, že nám to pak na hodině jde o mnoho lépe. Také jsme si chtěli pořídit taneční boty, které jsme doteď neměli. Proto mě velmi potěšilo, že jsem dostala od rodičů boty za státnice, tedy při příležitosti promoce. A Martina to nadchlo tak, že si nakonec boty šel ještě také koupit a oba jsme je ještě stihli vyzkoušet na poslední lekci tanečních. A teď se už těšíme na Speciálky, které najdeme pod stromečkem. 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu ráda za každý komentář a hodnocení :)