sobota 9. prosince 2017

Anděl II.

Mikuláš nás už letos navštívil, ale i tak přicházím s kostýmem anděla. Stejně jako toho prvního, i tohoto jsem šila do půjčovny kostýmů. 
Opět jsem si mohla víceméně sama kostým navrhnout a následně ho ušít. Střih jsem použila stejný, jako u prvního anděla, jen jsem udělala jiné členící švy (tentokrát anglické).
Látku jsem vybrala satén a k tomu zlatou stuhu, která lemuje průkrčník, dolní kraj sukně a dolní kraj rukávů. 
Šaty jsou zapínáné na zip na zádech a v pase je gumička, díky které si šaty může opět vzít i někdo menší postavy, než je velikost 46. I když opět na zádech je vidět, že jsou šaty o něco větší, než bych potřebovala.
Sukně je částečně členěná, na předním díle je lehce do oblouku, takže si myslím, že to vypadá zajímavě, když pak anděl jde nebo třeba sedí.
A jaký anděl se vám více líbil? Tento nebo ten první? Já svého favorita mám, trochu i podle toho, jak se kostým šil, ale nebudu vás ovlivňovat.☺
A pokud byste někdy sháněli nějaký kostým, tak se určitě podívejte do půčovny kostýmů v Dubečku!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu ráda za každý komentář a hodnocení :)