neděle 20. srpna 2017

Šaty

Tyto šaty je opět jeden z těch kousků, které jsem vytvořila od začátku až do konce, a to jako práci 1. pololetí mého 3. roku studia na SPŠO. Vytvořila jsem si střih na mé míry a následně krok po kroku vznikaly šaty.
Moc se mi líbila tato bavlněná látka a těším se, až budu šaty nosit. Nevím ale moc, jestli je mám mít spíše jako letní na běžné nošení nebo spíše na společenské události. Přeci jen se mi zdají střihem více společenské.
Šaty jsou tedy bez zadního středového švu, zapínané na jednostranně kryté zdrhovadlo v rozparku v levém bočním švu. 
Průramky a průkrčník jsou začištěny podsádkou střiženou v kuse do tvaru.
Na podzim jsem byla s babičkou na výstavě umění Ebru, což je turecká technika malby na vodní hladině (více tady). Následně je možné přenést malbu z vody na papír nebo třeba i na látku. To mě samozřejmě zaujalo a v budoucnu bych to ráda vyzkoušela. A právě vzor na těchto šatech mě zaujal také proto, že mi připomíná tuto techniku.
Šaty jsem si po dokončení a ohodnocení ve škole ještě trochu upravila, protože jsem měla příliš malé průramky, které mě škrtily.
Fotky vznikly během naší dovolené s Martinem, takže jsem šaty vytáhla z auta a bohužel nejsou vyžehlené. Ale myslím, že díky vzoru není zmuchlání tolik vidět. 
 

2 komentáře:

  1. Nádherné šaty :-) . Ta modrá se k tobě moc hodí :-) . Já nosím v létě šaty moc ráda. vyhovuje mi, že nemusím přemýšlet, jak k sobě oblečení sladit a není v nich takové horko :-) . Každý rok si objednávám nějaké nové šaty , abych obměnila šatník :-) . Člověk si přece musí udělat radost, aby ho svět bavil :-) .

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :-) A přesně proto mám šaty také ráda :-)

      Vymazat

Budu ráda za každý komentář a hodnocení :)