neděle 24. května 2015

Generálka

 Bohužel jsem teď neměla moc čas dodělávat věci, kterých tu pár mám na došití. Snad se mi to v nejbližší době povede, mohla bych totiž brzy (doufám) mít všechny zkoušku hotové. Na pár dní jsme se s Martinem jeli učit na chatu a na fb stránkách Divadla Na Jezerce právě probíhala soutěž o lístky na Generálku od J. Hubače. Tak jsme si tuto příležitost nenechali utéct a kvůli představení si udělali i otočku v Praze.
 Na ostrově Svatá Helena přijíždí za Napoleonem Korsičanka Josefína. Kromě pozdravu a vína mu přiváží i vyúčtování za její mrtvé vnuky a požaduje zaplacení dluhu. Odmítá odjet dříve než peníze dostane, a tak nějakou dobu pobývá na ostrově s Napoleonem a jeho generály. Uklidila jim tam, pochytala myši, všechno jim dala do pořádku a díky společnému korsickému původu Napoleona rozveselila. Jenže aby na ostrově mohla být, musel ji Napoleon jmenovat generálkou. I tak je ze strany Anglie nakonec nucena ostrov opustit.

 Večer jsem si moc užila a myslím, že návrat do Prahy za tento zážitek stál. V hlavních rolí J. Bohdalová a R. Holub byli skvělí a docela mě překvapilo co všechno tam J. Bohdalová  předvedla a jsem ráda, že jsem jí mohla v divadle vidět. Představení bylo možná trochu až moc dlouhé, ale proloženo vtipnými hláškami, u kterých jsme se asi všichni bavili. Nejsem si jistá, jestli bych s večerem byla tolik spokojená, i kdybych si lístek platila sama, protože si myslím, že za tu cenu bych měla větší očekávání. Ale takto jsem si večer velmi užila a nemám co vytknout.
http://www.divadlonajezerce.cz/Divadelni-Hra-43-Generalka-Jiri_Hubac

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu ráda za každý komentář a hodnocení :)