úterý 9. prosince 2014

Tutu skirts

 Po dlouhé době konečně zase přidávám článek s výtvorem, tedy výtvory, které jsem dělala od začátku až do konce. Doufám, že se vám tedy mé výtvory budou líbit. Přiznám se, že název tutu skirts pro tylové sukýnky jsem dříve asi neznala, nebo si to alespoň nějak neuvědomila. Když mi však moje spolužačka Deni říkala, že takové sukně s kamarádkou Ančou shání na oslavu, bylo mi jasné, že se musím alespoň pokusit takovéto sukně ušít.


 Takže jsme s holkami došly vybrat látky a já pak měla asi měsíc a půl z nich sukýnky vytvořit. Jako vždy jsem si to nechala trochu až na poslední chvíli, ale holkám sukně sedly podle mě výborně, takže spokojenost byla, řekla bych, na obou stranách.
 Práce na ušití sukýnek bylo docela dost a musela jsem trochu improvizovat, aby byl výsledek takový, jaký jsem chtěla, ale s výsledkem jsem byla spokojená. Sukýnky jsem si i podepsala.
 Sukně mají kolem pasu stuhu, která se vzadu váže na mašli. 
 Z kousku zbylé látky jsem oběma vytvořila ještě kytičku na spínací špendlík, kterou si můžou připnout na tričko.
Všichni tři oslavenci
Oslava byla ve stylu hippies. Já kostým neměla, ale některým se povedlo v pěkném kostýmu přijít.
 Myslím si, že oslava, se holkám povedla dobře a jsem ráda, že jsem mohla trochu pomoci s přípravami. Více o oslavě můžete najít tady na Anči blogu. :)  Holky v sukních zářily celý večer a sundaly si je pouze na chvilku, kdy měly vystoupení, které se jim podle mě povedlo.
 Asi nedovedu říct, která ze sukní se mi líbí víc... Která se líbí víc vám? :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu ráda za každý komentář a hodnocení :)