pondělí 17. listopadu 2014

Tři mušketýři

Tak jsme zase byli v divadle. Našla jsem na Našim pro radost akci 1+1 vstupenka na toto představení. Tři mušketýři jsou asi jedním z nejznámějších příběhů, ale v režii Hany Burešové je to opět něco nového. Celé představení totiž doprovází skladby skupiny Beatles.
Celý příběh je doprovázen příběhem čtyř slečen, které jsou fanynkami Beatles a jsou zároveň mušketýry. Žijí ale v době kolem roku 1968. Příběh mušketýrů se odehrává ve Francii za vlády krále Ludvíka XIII.. Kardinál Richelieu chce zničit královnu, která tajně miluje vévodu Buckinghama. Mušketýři se musí vypravit do Londýna, aby královně přivezli od vévody zpět diamantové přívěsky, které mu dala na znamení své lásky. Tím ale příběh nekončí. Milady de Winter pokračuje v intrikách a zabije d'Artagnanovu milou, Constance, která byla královninou služebnou. Představení končí ve chvíli, kdy se Beatles rozpadnou a všechny čtyři slečny jsou zklamané.

 Takto zpracované představení bylo zajímavé a jiné než jsem čekala. Některé okamžiky byly vtipné a hezky podané, rozhodně jsem se nenudila. Musím říci, že to byla neobvyklá a trochu ztřeštěná návštěva divadla. Překvapilo mě ale, že představení bylo tak dlouhé, trvalo přes 3 hodiny.
Na sebe jsem si vzala tuto sukni.
http://www.divadlovdlouhe.cz/repertoar/tri-musketyri-2012/

2 komentáře:

  1. Tak to zní hodně zvláštně, ale zajímavě, Beatles mám ráda :))) A moc ti to slušelo :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) vlastně nevím, jestli bych toto představení mohla doporučit úplně každému, jde o netradiční zpracování, ale svým způsobem zajímavé a vtipné :)

      Vymazat

Budu ráda za každý komentář a hodnocení :)