úterý 11. listopadu 2014

Tonight

 Další z upravených sukní jsem opět oblékla do divadla. Tentokrát jsem částečně spojila dvě sukně dohromady. Bílou sukni, kterou jsem zkrátila a trochu zúžila jsem spojila se zbytkem sukně černé, kterou jsem také zkracovala a upravila takto. Čistě bílou sukni bych asi nenosila a i takto ji asi nevytáhnu ze skříně moc často.

 K sukni jsem si vzala volnou modrou halenkou, jelikož mi přišlo, že k takto černobílé sukni je potřeba něco barevného, ať to nevypadá moc jednotvárně. Bohužel je látka docela mačkavá a celovečerní sezení v divadle na ní bylo docela vidět.
 Omluvte prosím kvalitu fotek, do divadla si foťák neberu a osvětlení tam není nic moc. A venku už je bohužel dost zima a cestou z divadla tma.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu ráda za každý komentář a hodnocení :)