středa 1. října 2014

Sunshine

 Po dlouhé době opět přidávám článek, tentokrát upravenou sukni. Ráda bych vám ukázala více věcí, které jsem v poslední době vytvořila (a především jsem hodně věcí upravila), ale v tomto počasí nemám příliš chuť něco fotit. Navíc většina věcí je spíše letní, což teď už bohužel moc ze skříně nevytáhnu. Doufám ale, že se nám sluníčko ještě ukáže, protože by mi jinak přišel podzim dost smutný a šedý. Využila jsem tedy jednoho z posledních teplých a alespoň trochu slunných dnů k nafocení těchto šatů.
 Jak jsem už psala, původně to byla sukně, která se mi líbila materiálem (šifon) a svou barevností, která je podle mě krásně letní. Nelíbila se mi ale příliš její délka, a tak místo zkracování jsem tentokrát zvolila jiný způsob úpravy.
 
 Přišla jsem k ní tedy ramínka a pásek ze stuhy. Navíc se mi nyní líbí i to, že vepředu je o trochu kratší než vzadu.
Šaty jsou k nalezení i na e-shopu, na fleru a ne ezebee.
Pokud by vás zajímal popis úprav, napište mi a třeba se mi něco povede vymyslet.

2 komentáře:

Budu ráda za každý komentář a hodnocení :)