neděle 19. října 2014

Eva tropí hlouposti

 Po delší době jsem opět navštívila divadlo. Tentokrát poprvé Divadlo Na Fidlovačce. Představení vybírala babička a musím její výběr pochválit. Film pro pamětníky Eva tropí hlouposti podle románu Fan Vavřincové jsem viděla již několikrát (jako malá jsem koukala na staré filmy s prababičkou) a moc se mi líbil. Byla jsem proto zvědavá, jaké to bude v divadle.
 Příběh je složitý a trochu zmatený, pokusím se ho tedy alespoň zjednodušeně přiblížit. Eva je trochu zbrklá a rozjívená mladá dívka, která se rozhodne nastoupit jako sekretářka k panu Záhorskému, sousedovi její milované tety Pa. Chce totiž pro tetičku ukradnout návod na krásné Záhorské růže, které si teta tolik přála. Evy bratr Michal se v Praze zamiloval do krásné dívky a je zoufalý, že už ji nikdy nespatří. Jaké je jeho překvapení, když ji potká v zahradě právě pana Záhorského. Krásná dívka se jmenuje Eliška a její tetička ji nutí do zásnub s otravným a neschopným Fredym. Využije tedy Michala pro svou záchranu, řekne, že je to její snoubenec, italský hrabě, což se tetičce líbí. Michal ale samozřejmě neumí ani slovo italsky. Dalším překvapením je, když se Eva potká s Michalem v domě pana Záhorského. Příběh dále pokračuje loupením, odhalováním loupeží a odhalováním identit jednotlivých postav.

 Marie Doležalová se podle mě krásně vžila do role Evy a stejně tak se mi i Denny Ratajský líbil v roli Michala. Knihu jsem nečetla, ale film se mi líbil a stejně tak toto představení. Podle mě se povedlo vystihnout celou atmosféru příběhu. Pokud máte rádi komedie a chcete se v divadle dobře bavit, mohu tuto iscenaci jen a jen doporučit.
 Mimo jiné jsem do divadla poprvé oblékla sukni, kterou jste mohli vidět v tady.
http://www.fidlovacka.cz/divadelni-hra/eva-tropi-hlouposti

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu ráda za každý komentář a hodnocení :)