neděle 3. srpna 2014

Gotika

 Další z kousků, které jsem ušila už před hroooozně dávnou dobou. Tyto šaty byly jedním z mých prvních výtvorů vůbec. Na oddílovou výpravu (podzim 2010) jsme měli připravené hry s gotickou tématiku a tím pádem jsme měli mít přizpůsobené i oblečení. Doma jsem žádné vhodné šaty nenašla, tak jsem hledala jiné řešení. A nakonec jsem se rozhodla, že šaty ušiji. Ani nevím, jak mě napadlo, že bych něco podobného mohla zvládnout, ale prostě jsem se do toho pustila. Jen si nejsem jistá, nakolik splňují představy o gotických šatech. Mojí představu však celkem splnily.
Samozřejmě prošli během těch pár let řadou úprav.
Kromě výpravy, kvůli které jsem je šila, jsem je oblékla (alespoň co si pamatuju) ještě na karneval a letos na táboře jsem je také využila.
Látku jsem koupila v nějaké slevě a zbytky látky jsem využila na tuto tašku.
  
Rukáv jsem udělala takový dvojitý (druhá vrstva látky je přišitá pouze u lokte).
 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu ráda za každý komentář a hodnocení :)