úterý 24. června 2014

Happy endings

 Sice mám už skoro měsíc prázdniny a myslela jsem si, že budu mít čas realizovat vše, co jsem si naplánovala, ale skutečnost je bohužel jinde. Místo toho jsem se připravovala na přijímačky, jela jsem s babičkou na dovolenou na jih Čech, kterou jsem si parádně užila a teď dovytvářím vše potřebné na tábor, především grafiku (pár obrázků jste mohli vidět u mě na instagramu). Ale nyní mám konečně příležitost napsat další článek. :)
 Mamky kolegyně z práce si u mě objednala dva tužkovníky pro svoje vnučky. Jeden růžový zevnitř s tmavší modrou zvenku a druhý zevnitř žlutý s modrou zvenku. Látky (bavlněné) jsme vybíraly s mamkou a teda netušila jsem, že je tak náročné vybrat hezký odstín barvy, která se mi moc nelíbí. Po dnešním šití se mi povedlo tužkovníky dokončit.

 Měla jsem je už skoro hotové, když jsem najednou zjistila, že jsem modré barvy prohodila. Na jednu stranu by to možná bylo trochu jedno, ale jedna se více hodila ke žluté a druhá k růžové. Tak jsem neměla jinou možnost než tužkovníky z části rozpárat a modré látky prohodit.
Na konec jsem ještě napsala jména slečen na zapínání.



Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu ráda za každý komentář a hodnocení :)