středa 12. února 2014

Modrobílá

 Je to už skoro rok, co jsem vymýšlela pro ségru dárek k narozeninám. Vlastně si už ani nepamatuji, jestli jsem to vymyslela sama, nebo jestli si o typ na dárek řekla. Protože má ráda modrou, koupila jsem bavlněnou modrou látku a ušila jsem jí tašku. Uvnitř tašky je i kapsička, sice malá, ale podle mě, že se v tašce hodí (alespoň já takové kapsičky vždy využívám). Tašku jsem předala tetě, která mi na ní nakreslila ségry oblíbené zvíře-kočku.

  Dále jsem k tašce ušila i obal na telefon, který jsem zevnitř vycpala ještě jednou látkou, aby nebyl tak tenký. 
  Poslední věc, kterou jsem ji k této sadě přidala byl tužkovník. Už na podzim mě o něj poprosila, tak jsem toho využila a dala jsem jí ho k Vánocům. Látky jsou opět stejné, jen světlý vnitřek tužkovníku je trochu nepraktický, protože je rychle ušpiněný od barviček. Bohužel ušpinění se člověk nevyhne a na tmavé látce by to sice nebylo tolik vidět, ale kombinace světlejší barvy uvnitř a tmavší zvenku se mi líbí mnohem více.
 A takto to vypadalo, když jsem si posledních pár dní před Vánoci připravila věci a na poslední chvíli se chystala na ušití vánočního dárku.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu ráda za každý komentář a hodnocení :)