středa 1. ledna 2014

Polštářky

 Šťastný nový rok vám všem! Doufám, že jste spokojeni s tím loňským a pokud ne, tak snad ten letošní bude o to úspěšnější. :) Vzhledem k tomu, že času je vždy nedostatek, tak bych vám ráda popřála (a vlastně i sobě), abyste stihli tento rok vše, co si naplánujete a viděli se se všemi, s kým chcete. To mě přivádí k jednomu výrobku, který jsem před Vánoci udělala...
 Mamka se po dlouhé době začala vídat s kamarádkami, řekněme z mládí. Během podzimu měly obě kamarádky, vlastně všechny tři (i mamka), narozeniny, a tak se mamka rozhodla, že si nechá ode mě pro ně něco ušít. Nejdřív vymýšlela kosmetickou taštičku, ale nakonec jsme se shodly, že nevíme, jestli by je používaly. Tak jsme se nakonec domluvily, že ušiji pro každou polštářek (obě mají totiž děti, kterým ho můžou třeba dát).  Polštářky nejsou příliš velké, ale prý měly úspěch.
 
Použila jsem bavlnu a barvy na textil.
 
Na jeden jsem nakreslila trajdu copatou, protože mamky kamarádka má takovou přezdívku. A na ten druhý jsem nakreslila kačenku, jelikož dotyčná sbírá (nebo možná sbírala) kačenky.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu ráda za každý komentář a hodnocení :)