sobota 18. ledna 2014

Piano

 Už je to dlouho, co jsem chodila do tanečních. A člověk to všechno až moc rychle zapomíná. Bohužel. Samozřejmě k tanečním patří i maškarní prodloužená. Na maškarní jsem byla hned dvakrát, jednou když jsem chodila do základek a podruhé, když jsem chodila do pokračovaček. Ten druhý rok jsem si říkala, že by to chtělo vážně něco zajímavého, a tak jsem přemýšlela co si ušiji. Nakonec jsem usoudila, že takový klavír by nemusel být příliš složitý na realizaci a zároveň je to zajímavý nápad a já nějakou dobu na klavír hrála a i dnes si ještě něco pamatuji.
 

Jen jsem teda měla šaty trochu nakřivo, jelikož látka dost klouže, ale věřím, že máte dosti představivosti a domyslíte si jak šaty vypadají. :)

 Jak se letos na podzim objevily po Praze klavíry, vzpomněla jsem si, že jeden takový klavír mi visí ve skříni už skoro dva roky a já na něj téměř zapomněla. Chtěla jsem původně ty šaty nafotit u klavíru např. na Náměstí Míru, ale jak jsem to pořád odkládala, tak se zhoršilo počasí a kromě toho, že by mi byla zima, tak klavíry začaly pomalu mizet z ulic. Nakonec jsme se s Baškou sešly na focení fotek pro našeho třídního a při té příležitosti jsme nafotily i klavír. Tímto Báře děkuji. :)
 
 
 Na šaty jsem použila látky od babiček, je to nějaký druh saténu, řekla bych. Nechtělo se mi totiž kupovat si látku na šaty, které si vezmu jednou, maximálně dvakrát. Nevýhodou tedy ale je, že šaty se trochu posouvají, jak jsem už výše zmínila.
 

2 komentáře:

  1. to je ake super! krasne saty!

    Posledny tyzden Nobilis Tilia giveaway, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/01/novorocna-nobilis-tilia-giveaway.html

    OdpovědětVymazat

Budu ráda za každý komentář a hodnocení :)