čtvrtek 26. prosince 2013

Na trhy

 Štědrý den je sice už za námi, ale i tak bych vám ráda dnes na začátku popřála veselé Vánoce a šťastný nový rok. Užijte si zbylých pár dní klidu a pohody a hlavně nic nedělejte. :)
 Jak už jsem psala, babička našla na chatě starý závěs z pěkné látky, a tak jsme se s tetou domluvily, že z toho ušiji tašky, které ona pak namaluje. Společnými silami jsme takhle už vytvořily sedm tašek, které jsou už i prodané. Šest z nich můžete vidět v článcích tady a tady a jednu jsme daly babičce, za to, že nám látku tak hezky připravila (snad se časem dostanu i k vytvoření článku).
 Zbylo mi pár menších kousků látky, ze kterých by se už nepovedlo ušít velkou tašku, a tak jsem z nich ušila menší, řekněme kosmetické, taštičky a jeden obal na telefon. Určitě to nejsou ale poslední výtvory, mám doma ještě připravenou látku na dalších pár menších taštiček. A pokud se mi povede rozumně rozpárat i staré oblečení z tohoto lnu, tak snad brzy budou další, třeba i velké tašky.
 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu ráda za každý komentář a hodnocení :)