neděle 11. srpna 2013

Drž mě pevně, miluj mě zlehka

Na toto představení jsme měly lístky opět od babičky a udělaly jsme dámskou návštěvu divadla ABC. Od amerického autora povídek Roberta Fulghuma jsme nějaké knihy už znaly a většina příběhů byla vtipná, ale i trochu k zamyšlení, takže jsem byla zvědavá co nám přinese divadelní adaptace jeho poslední knihy.
 Celý děj se odehrával v tančírně argentinského tanga, kde se scházela skupina naprosto rozdílných lidí, kteří měli společný cíl-naučit se tančit. Všichni se do tančírny vypravili bez doprovodu a bylo zde vidět lidi rozdílného věku, stylu, povolání...

 Příběh byl více k zamyšlení než k pobavení, ale dost často se zde objevily i vtipné hlášky. Herci se naučili tančit a myslím, že docela dobře a že jim to šlo. Divák mohl slyšet i řadu písní, každý z herců zpíval alespoň jednou. Čekala jsem ale trochu něco jiného, trochu více vtipných momentů, ale i tak se mi představení moc líbilo a bylo zajímavé sledovat celou dobu dění na jevišti.
http://www.mestskadivadlaprazska.cz/inscenace/59/Drz-me-pevne-miluj-me-zlehka/

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu ráda za každý komentář a hodnocení :)