neděle 11. listopadu 2012

Prachy!!!

 Babička dostala lítky na představení, jehož autorem je Ray Cooney. Mamka s tetou už představení viděly a moc ho chválily, tak jsem byla zvědavá jaké to bude.
 Henry Perkins slaví narozeniny, na večer jsou pozváni přátelé Vic a Betty a Henryho manželka Jean je doma už nervózní, jelikož Henry má zpoždění. Když konečně přijede, chce okamžitě odletět do Barcelony nebo kamkoliv jinam. V metru si totiž omylem s někým vyměnil kufřík a místo svých papírů našel uvnitř třičtvrtě milionu liber. Jenže tento večer mají manželé Jean a Henry spoustu návštěv, protože kromě přátel Vica a Betty se zde objeví i dva policisté a drzý taxikář Bill, který měl Perkinsovy odvézt na letiště. Rozpoutá se tedy hra plná falešných identit, ve které se oba manželské páry snaží peníze za každou cenu udržet a neprozradit. Jean začne pít a objeví se i původní majitel kufříku. Nakonec musí policistovi objasnit celý příběh popravdě a odevzdat kufřík. Ale jsou v něm opravdu peníze?

 Představení se mi velmi líbilo. Složení výborných herců, kteří bavili diváky od začátku do konce. Řada nedorozumění a kliček. Další skvělá divadelní hra, kterou jsem za poslední dobu viděla a donutila mě brečet smíchy.
Do divadla jsem opět vytáhla tuto sukni, tetokrát s tmavě modrou košilí, která se mi dohromady se sukní moc líbí.
http://www.divadlopalace.cz/257/cz/ray-cooney-prachy/

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu ráda za každý komentář a hodnocení :)